Monday, January 4, 2010

Hari Pertama Saya Menulis Blog

Ini merupakan hari pertama saya menulis blog (dalam tahun 2010) selepas berbulan-bulan saya berhenti menulis blog. Ini adalah blog saya yang kedua..yang satu lagi saya dah 'tutup'.


Sebab-Sebab Saya Buat Blog Baru :

a) malas nak update blog yang dah lama berkubur.

b) buat blog baru ..azam baru, semangat baru, otak baru, semua baru..hehe :D

c) saya dah tahu tajuk apa, cerita apa yang saya nak buat kat blog saya ini.

d) saya dah kumpul beberapa material (macam nak buat album artis la plak)....untuk blog baru ni seperti gambar, artikel dan beberapa benda lain yang saya rasa sangat 'sesuai' untuk blog saya ini.


Sedikit Maklumat Pasal Blog Saya Ini :

>>> Blog saya yang baru ni lebih kepada cerita2 seharian saya di pejabat, rumah dan kat tempat2 lain, lawatan2 saya ke tempat2 menarik, kesukaaan dan kegilaaan saya pada benda2 yang menarik, tips2 penjagaan diri, artikel2 akademik, dan beberapa benda dan topik yang bersesuaian dengan blog saya ni.


Sebab Utama Saya Letak Nama Saya Sebagai Nama Blog :

saya rasa blog saya perlu letak nama saya sebab saya yang tulis blog ini.


Harapan Saya Untuk Blog Ini :

a) saya harap blog saya dapat diterima oleh orang lain

b) saya harap mereka yang akan baca blog saya nanti akan dapat sedikit sebanyak benda2 berguna...


Saya rasa buat masa ni, tu saja la yang boleh saya bagitau. Saya akan cerita pasal sambutan tahun baru saya plak lepas ni. Bagi saya 'rest' beberapa minit ye...:D



Saya Yang Menjalankan Tugas Penulis Blog,


Rani Rashid

No comments:

Post a Comment